توزيع 40 هزار نسخه قرآن كريم در داخل و خارج از قطر
کد خبر: 1645501
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۷

توزيع 40 هزار نسخه قرآن كريم در داخل و خارج از قطر

گروه بين‌الملل: 40 هزار نسخه قرآن كريم به همت مركز قرآنی «عبادالرحمن» وابسته به مؤسسه خيريه «شيخ عيد» قطر در مساجد داخل و خارج از اين كشور چاپ و توزيع‌شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه «الشرق» قطر، اين اقدام در راستای تلاش مركز قرآنی عبادالرحمن برای توزيع قرآن كريم در ميان مسلمانان انجام‌ و براساس آن حدود 20 هزار از اين قرآن‌ها در مساجد خارج از قطر و نيمی ديگر در داخل اين كشور توزيع‌ شده‌است.
«عايض القحطانی»، معاون مديركل مؤسسه خيريه شيخ عيد و مدير مركز قرآنی عبادالرحمن در اين‌باره اعلام‌كرد: اهتمام و خدمت به قرآن كريم و تلاش برای عملی‌كردن تعاليم اين كتاب مقدس در زندگی منجر به وحدت ميان مسلمانان، حفظ منافع آنان و تربيت نسل‌های قرآنی و پاداش اخروی خواهد‌شد.
القحطانی با اشاره به طرح «مصحف قطر» در اين كشور افزود: آيات و سوره‌های اين مصحف شريف به زيباترين شيوه خطاطی اسلامی نگاشته‌ شده‌است و پس از چاپ آن در قطر به كشورهای مختلف جهان ارسال خواهد‌شد.
وی در پايان با تأكيد بر قداست ويژه قرآن كريم در ميان مسلمانان، تلاش بيشتر خيران و متمولان قطری در راستای عملی‌شدن هرچه سريع‌تر اين طرح را خواستار‌شد.
captcha