گلچينی از برنامه ريحانه راديو معارف در سايت «ياسين‌مديا»
کد خبر: 1695987
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۷

گلچينی از برنامه ريحانه راديو معارف در سايت «ياسين‌مديا»

گروه وبلاگ و IT: گلچينی از برنامه‌ ريحانه راديو معارف با محوريت موضوعات عفاف و حجاب و مسائل مد در سايت «ياسين‌مديا» منتشر شده‌است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، در اين سايت مباحث كارشناسی پيرامون مسئله حجاب، مد و مدگرايی از اساتيد حوزه و دانشگاه برای كاربران فضای مجازی ارائه‌ شده‌است.
41 قطعه از اين فايل‌ها با امكان دانلود در اين سايت قرار گرفته كه تا زمان نگارش اين خبر حدود دو هزار و صد و پنجاه كاربر از اين فايل‌ها بازديد كرده‌اند.
اين فايل‌ها در دسته‌بندی الگوی قرآنی، بحث حجاب، روانشناسی بحث حجاب، سؤال از حجاب، عفاف، مد و مدگرايی و غيره در دسترس كاربران قرار گرفته‌است.
عناوين حضرت مريم(س)، زندگی حضرت موسی(ع)، ساره همسر حضرت ابراهيم(ع)، همسر حضرت زكريا(ع)، حضرت سليمان(ع) و بلقيس، هد هد و بلقيس، حضرت زهرا(س) در قرآن در بخش الگوی قرآنی منتشر شده‌است.
تاريخچه حجاب، قرآن و حجاب، فلسفه حجاب، عفت و حجاب، پوشش و حجاب، فطرت و حجاب، بهترين پوشش حجاب، متانت و حجاب، عزت نفس و حجاب، اعتماد به نفس، خود آگاهی و حجاب، خودنمايی و غيره نيز از ديگر اين عناوين هستند.
در بخش حجاب و عفاف نيز كاربران سايت می‌توانند قسمت‌های؛ حجاب و چادر، مسلمان و حجاب، كراهت رنگ مشكی، افسردگی و رنگ مشكی، انتخاب رنگها، عفاف، عفت مصونيت است، اهميت رعايت عفاف، عفت فردی و اجتماعی، عفت شخصيت انسانی، عفت گفتاری را مشاهده كنند.
مفهوم مد، پوشش ملی(1)، پوشش ملی(2)، آگاهی فرهنگی، مد افراطی(1)، مد افراطی(2)، مد و ديدگاه اسلام، پوشش زنان، تماس‌ها و نامه‌ها، گفتگوی دانشجويی(1) و (2) و ميل به زيبايی از ديگر اين عناوين هستند.
captcha