نرم‌افزار «صراط نور2» به بازار آمد
کد خبر: 1740113
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۶

نرم‌افزار «صراط نور2» به بازار آمد

گروه فضای مجازی: نرم‌افزار «صراط نور2» ويژه امام زمان(عج) به همت مؤسسه فرهنگی «نور علی نور» عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اين نرم‌افزار برای آشنايی با معارف صحيح و متنوع درباره ولی عصر (عج)، مهم‌ترين تواريخ و رسمی جهان، آشنايی با اعمال توصيه شده هر روز به همراه مجموعه‌ای از امكانات آماده شده است.
اين نرم‌افزار شامل مجموعه‌ای منحصر‌به فرد شامل بيش از 9000 مناسبت و واقعه تاريخی،، نمايش روزانه احاديث و اشعار در خصوص حضرت ولی عصر به نحوه‌های مختلف، ذكر اعمال توصيه شده هر روز، هفته، ماه و سال به همراه اذكار و ادعيه روزانه و نمايش تقويم‌های شمسی، قمری و ميلادی و نيز مناسبات و تعطيلات رسمی است.
نمايش وقايع تاريخی هر روز طبق تقويم‌های شمسی، قمری و ميلادی همراه با تصاويری از مهم‌ترين وقايع روزانه، محاسبه ساعات شرعی مراكز استان‌ها همراه با پخش مناجات و اذان، ذكر مطالبی ويژه‌ حضرت ولی عصر و داستان‌های علما در قسمت «مطالب روز» به صورت روزانه، نمايش گرافيكی مجموعه‌ای از امكانات روی صفحه نمايشگر شامل ساعت، تقويم، وقايع تاريخی روز، دفترچه يادداشت و يادآور قرارها و ابزاری برای ثبت ياداشت‌ها و تنظيم قرارها همراه با امكاناتی وسيع برای دسترسی سريع و بايگانی اسناد از ديگر امكانات اين نرم‌افزار است.
مؤسسه «نور علی نور» در صدد است تا با ارائه مطالب مفيد و جديد درباره امام زمان(ع) بپردازد و معارف ناب را معرفی كند. همچنين اين مركز در نظر دارد تا به‌زودی نرم‌افزار «نور علی نور» را با خصوصيات ويژه و مطالب متنوع درباره امام زمان(عج) منتشر كند.
captcha