انتقاد سازمان كنفرانس اسلامی از بازی كامپيوتری موهن به اديان
کد خبر: 1771497
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۳

انتقاد سازمان كنفرانس اسلامی از بازی كامپيوتری موهن به اديان

گروه بين‌الملل: سازمان كنفرانس اسلامی(OIC) ديروز، سه‌شنبه 8 ارديبهشت، با صدور بيانيه‌ای از ساخت بازی كامپيوتری موهن «جنگجوی ايمان» انتقادكرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان كنفرانس اسلامی، رئيس بخش رسيدگی به اسلام‌هراسی سازمان كنفرانس اسلامی در جده در اين بيانيه اعلام‌كرد: اين بازی كامپيوتری توهين به مسلمانان و مسيحيان است و با هدف ايجاد تفرقه در ميان پيروان اديان طراحی شده‌ است.
وی ضمن درخواست از مسئولان سايت اينترنتی ارائه‌كننده اين بازی برای حذف سريع آن از روی اينترنت تأكيد كرد: وجود اين بازی نتيجه‌ای جز برانگيختن احساسات مردم و از بين‌بردن تسامح و تساهل ندارد.
«جنگجوی ايمان» يك بازی اينترنتی توهين‌آميز است كه در آن پيامبر اسلام(ص) و حضرت عيسی(ع) و برخی ديگر از شخصيت‌های دينی با يكديگر مبارزه می‌كنند.
طراح اين بازی ديروز پس از انتقاد سازمان كنفرانس اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشيتدپرس اعلام كرد كه اين بازی كامپيوتری از روی سايت اينترنتی حذف شده است.
وی ادعا كرد هدف از طراحی بازی «جنگجوی ايمان» مقابله با عدم تساهل و تسامح و نيز نفی حركت‌هايی مثل انتشار كاريكاتورهای موهن به پيامبر اسلام(ص) در روزنامه‌های دانماركی بوده است(!).
captcha