اختصاص بيش از يك ميليارد ريال اعتبار به 15 موسسه قرآنی
کد خبر: 1853924
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۶

اختصاص بيش از يك ميليارد ريال اعتبار به 15 موسسه قرآنی

گروه فعاليت‌های قرآنی: بيش از يك ميليارد ريال اعتبار به منظور اجرای دوره‌های آموزشی حفظ و مفاهيم قرآن كريم از سوی مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی كشور به 15 موسسه قرآنی اختصاص يافت.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، بيش از يك ميليارد ريال اعتبار به منظور اجرای دوره‌های آموزشی حفظ و مفاهيم قرآن كريم به 15 موسسه قرآنی از استان‌های اصفهان، ايلام و بوشهر اختصاص يافت.
همچنين، موسسات استان‌های اشاره شده در مجموع 2 هزار و 445 قرآن‌آموز را در بخش‌های حفظ و مفاهيم قرآن كريم تحت پوشش قرار داده‌اند كه از اين تعداد هزار و 853 نفر در بخش مفاهيم و 592 نفر در بخش حفظ قرآن حضور دارند.
گزارش ايكنا حاكی است، موسسات حافظان وحی كاشان، جامعه بيت‌الزهرا (س) و آيت‌االله عاملی آران و بيدگل، مهد قرآن اصفهان، در مجموع به مبلغ 654 ميليون و 200 هزار ريال و موسسات؛ حنان دلوار، امام خمينی (ره) دشتستان، كوثر اهرم تنگستان، معراج (بشری) دير و امام جعفرصادق (ع) گناوه از استان بوشهر نيز در مجموع به مبلغ 105 ميليون و 120 هزار ريال از اين اعتبار آموزشی قرآن كريم بهره‌مند شدند.
بنابر اين گزارش، موسسات كوثر ايلام، باقرالعلوم (ع) ملكشاهی، انجمن قرآن و نهج‌البلاغه ايوان، انجمن قرآن و نهج‌البلاغه آبدانان و انجمن قرآن و نهج‌البلاغه شيروان چرداول از استان ايلام در مجموع به مبلغ 653 ميليون و 704 هزار ريال اعتبار آموزشی قرآن كريم را به خود اختصاص دادند.
يادآوری می‌شود، اين اعتبار بر اساس عملكرد اين موسسات قرآنی در اجرای طرح ملی حفظ و مفاهيم قرآن كريم در سال جاری و همچنين ميزان توانايی برای اجرای اين طرح در سال جاری تعلق می‌گيرد.
captcha