نشست اضطراری وزيران اوقاف عرب برای بررسی جنايات رژيم اسرائيل برگزار می‌شود
کد خبر: 1891005
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۵

نشست اضطراری وزيران اوقاف عرب برای بررسی جنايات رژيم اسرائيل برگزار می‌شود

گروه بين‌الملل: «عمرو موسی» دبيركل اتحاديه عرب از برگزاری نشست اضطراری وزيران اوقاف و امور اسلامی كشورهای عربی برای بررسی جنايات رژيم اسرائيل در قدس شريف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «نسيج»، عمرو موسی در اين باره گفت: وزارت اوقاف فلسطين، اتحاديه عرب را در جريان اقدامات غيرانسانی و جنايات وحشيانه رژيم اسرائيل در قدس و بيت‌لحم قرار داد و برگزاری نشست اضطراری وزيران اوقاف كشورهای عربی برای بررسی جنايات صهيونيست‌ها را خواستار شد.
وی افزود: اتحاديه عرب با اين درخواست وزير اوقاف فلسطين موافقت كرد و اين نشست پس از اجلاس سران عرب در ليبی برگزار می‌شود؛ اجلاس سران عرب 7 و 8 فروردين‌ماه سال جاری در ليبی برگزار می‌شود.
از سوی ديگر، «محمود الهباش» وزير اوقاف و امور اسلامی فلسطين در اين باره گفت: جنايات رژيم صهيونيستی در قدس و بيت لحم مغاير با تمامی قوانين و آيين‌نامه‌های بين‌المللی و قوانين بين‌المللی حقوق بشر است.
وی افزود: در نشست اضطراری وزيران اوقاف و امور اسلامی كشورهای عربی بايد اقدامات لازم از سوی كشورهای عربی برای مقابله با خطرات و چالش‌های پيش‌روی قدس و مقدسات اسلامی آن انجام شود.
captcha