تلاوت محمدصادق زارعان به‌صورت تصويری ضبط می‌شود
کد خبر: 2070498
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۹

تلاوت محمدصادق زارعان به‌صورت تصويری ضبط می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: محمدصادق زارعان از ضبط شدن تلاوت كل قرآن كريم برای اولين‌بار به‌صورت تصويری خبر داد.

«محمدصادق زارعان»، قاری و حافظ بين‌المللی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد، با اعلام اين خبر بيان كرد: ما اين كار گروهی را از 3 هفته گذشته آغاز كرده‌ايم كه در هر بخش شخصی موظف به اجرای برنامه‌های مربوط به خود است.
وی در ادامه افزود: اين كار به‌همت سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربايجان شرقی و تهران اجرا می‌شود.
اين قاری قرآن با اشاره به اينكه اين كار به‌صورت كشوری است، گفت: يكی از قابليت‌های منحصر به‌ فرد بودن اين طرح تصويری و نوين بودنش است.
زارعان اشاره كرد: كارگردانی اين برنامه نوين توسط «نوعصری»، كارگردان و فيلمنامه‌نويس كشورمان، به‌صورت گروهی با حضور فيلم‌بردار، منشی صحنه، نورپرداز و ... انجام می‌شود.
اين قاری قرآن ادامه داد: ما هر روز ساعت 15 برای اجرا شدن اين برنامه در محل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربايجان شرقی واقع در بلوار 29 بهمن، آمفی تائتر اين سازمان حضور می‌يابيم و طی 3 ساعت كار مربوطه را انجام می‌دهيم كه هم‌اكنون تلاوت 10 جزء از قرآن كريم را ضبط كرده‌ايم.
زارعان با توجه به اينكه عمده‌ترين اثر حفظ قرآن را شركت‌ در دوره‌های مفاهيم و تدبر در قرآن كريم می‌داند، بيان كرد: من برای بهتر شدن اين كار به كارگردان اين برنامه پيشنهاد داده‌ام تا معنی و ترجمه قرآن به‌طور همزمان با تلاوت‌های بنده به‌صورت زيرنويس درج شود.
اين حافظ بين‌المللی قرآن كريم خاطرنشان كرد: مقرر شده تا بعد از به اتمام اين كار گروهی، توسط تدوين‌كاران ماهر و قاريان بين‌المللی بررسی شود و به‌صورت لوح فشرده در بازار برای استفاده تمامی مقاطع سنی در دسترس قرار گيرد.
captcha