شماره جديد نشريه «مؤمل» ويژه ماه محرم در هند منتشر شد
کد خبر: 2219990
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۸

شماره جديد نشريه «مؤمل» ويژه ماه محرم در هند منتشر شد

گروہ انديشه و علم: شماره جديد نشريه فرهنگی دو زبانه «مؤمل»(Muammal bi Monthaly Maigzen) برای كودكان و نوجوانان، ويژه ماه محرم‌الحرام در شهر «لكهنو»، واقع در ايالت «اوتارپرداش» هند، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه منطقه غرب و جنوب غرب آسيا، اين نشريه، نخستين مجله تخصصی ويژه كودكان و نوجوانان در هند است كه با مجوز دولت هند به‌صورت رسمی به دو زبان هندی و اردو منتشر می‌شود و برای چھارمين بار، شماره‌ای از آن به موضوع ماه محرم اختصاص يافته است.
اين نشريه به ھمت مؤسسه فرھنگی «مؤمل» به سردبيری «احتشام الحسن شمسی»، سرپرست اين مؤسسه و با همكاری «موسی رضايوسفی» و «سيدعلمدار حسين رضوی»، به دو زبان اردو و هندی منتشر می‌‌شود.
مجله مؤمل با ارائه تصاوير دينی، ذهن كودكان و نوجوانان را با موضوعات اسلامی و دينی آشنا می‌‌كند و محتوای آن برای ارائه رهنمودهای اسلامی ويژه كودكان و نوجوان با هدف رشد جامعه مؤثر است.
اين مجله در حال حاضر يك هزار عضو در نقاط مختلف ھند دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 150 روپيه ھندی از طريق شماره تلفن (00915222405646) و يا پست الكترونيك (muammal@india.com)، برای اشتراك سالانه اقدام كنند.
ويژه‌نامه محرم‌الحرام اين مجله به علت جذابيت تصاوير و مطالب، مورد استقبال فراوان متقاضيان قرار گرفته است.
captcha