ترويج مسيحيت تبشيری با استفاده از 800 شبكه ماهواره‌ای
کد خبر: 2245440
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱

ترويج مسيحيت تبشيری با استفاده از 800 شبكه ماهواره‌ای

گروه فضای مجازی: مسيحيت تبشيری علاوه بر تبليغ چهره به چهره، با بيش از 800 شبكه ماهواره‌ای به زبان‌های گوناگون و بيش از ده‌ها هزار سايت می‌كوشد تا مخاطبان بيشتری را جذب مسيحيت صهيونيستی كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از مركز خبرحوزه، حجت‌الاسلام محمد كاشانی در نشست علمی «مسيحيت و شيوه‌های نوين فعاليت آنان در جهان اسلام» كه در سالن شهيد مطهری مجتمع آموزش عالی فقه(حجتيه) قم برگزارشد، اظهار كرد: داستان غم‌انگيز افراطی‌گرايی كه در اشكال مختلف بنيان اديان را می‌سوزاند، برگرفته از احساسات مردم است.
وی با اشاره به افراطی‌گری در اديان مختلف، افزود: افراطی‌گرايی در اسلام در شكل وهابيت و در مسيحيت گرو‌ه‌های افراطی تبشيری و در يهود هم به شكل يهودی‌های صهيونيزم بروز پيدا كرده است.
استاد مركز تخصصی اديان و مذاهب، تصريح كرد: برای شناسايی مسيحيت صهيونيزم از مسيحيت سنتی بايد افكار آن‌ها را نسبت به يهود بررسی كرد؛ چرا كه بهترين روش برای شناسايی اين گروه‌ها نزديكی تفكر و انديشه آن‌ها به رژيم صهيونيستی است.
اين محقق و پژوهشگر حوزوی اضافه كرد: مسيحيت تبشيری علاوه بر تبليغ چهره به چهره با بيش از 800 شبكه ماهواره‌ای با زبان‌های گوناگون و بيش از ده‌ها هزار سايت می‌كوشد تا مخاطبان بيشتری را جذب مسيحيت صهيونيستی نمايد.
حجت‌الاسلام كاشانی در ادامه با اشاره به يورش كشيش های مسيحی تبشيری به اسلام، خاطرنشان ساخت: بيشترين يورش كشيشان مسيحی به اسلام در بحث حجاب و احكام جهادی دين مقدس اسلام است؛ در حالی كه در كتاب مقدس بارها به كشتار دست جمعی مردم توسط يهوديان اشاره شده است و بيشترين حق‌كشی را در خصوص زنان بيان می‌كند.
captcha