انتشار شماره جديد نشريه خبری رايزنی فرهنگی ايران در آلمان
کد خبر: 2246787
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲

انتشار شماره جديد نشريه خبری رايزنی فرهنگی ايران در آلمان

گروه فرهنگ و هنر: رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در آلمان، صد‌و‌بيست‌و‌دومين شماره از هفته‌نامه خبری خود را منتشر كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سخنرانی «عبدالرحيم گواهی» در مركز مطالعات اسلامی دانشگاه «مونستر» آلمان با موضوع «اسلام شيعی و نگاه آن به گفت‌وگوی ميان‌دينی بر پايه احاديث اهل بيت» و گسترش سريع مركز الهيات اسلامی در دانشگاه «توبينگن» آلمان، در فهرست اخبار فرهنگی ـ اسلامی اين هفته‌نامه گرفته است.
همچنين نشريه خبری رايزنی ايران در آلمان، در بخش اخبار فرهنگی ـ اجتماعی خود به قرار گرفتن يك كتاب ايرانی در فهرست 15 كتاب برتر جهان، كاهش شديد شمار مسيحيان در اروپا، افتتاح «مركز دفاع در برابر راست‌گرايی افراطی» در آلمان و سوء استفاده جنسی از كودكان در كليساهای هلند، اشاره كرده است.
صد‌و‌بيست‌و‌دومين شماره اين نشريه، همچنين گزارش‌هايی مبنی بر درخواست از رييس‌جمهور آلمان جهت استعفا به دليل اتهام فساد مالی، ايجاد محدوديت، جهت فروش داروهای بدون نسخه در آلمان و تسهيلات به‌عمل آمده در ارزشيابی مدارك تحصيلی خارجيان در آلمان، را نيز در فهرست اخبار اجتماعی خود جای داده است.
در بخش تازه‌های نشر نيز كتاب‌های «عيسی در احاديث اهل البيت» و «اسلام و غرب» در شماره 122 هفته‌نامه خبری رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در آلمان معرفی شده‌اند.
captcha