طرح راهبردی آمريكا در سوريه ايجاد يك منطقه امن برای اشغالگران قدس است
کد خبر: 2342590
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸

طرح راهبردی آمريكا در سوريه ايجاد يك منطقه امن برای اشغالگران قدس است

گروه سياسی: رئيس ستاد كل نيروهای مسلح گفت: طرح راهبردی آمريكا و هم‌دستان رژيم صهيونيستی در سوريه ايجاد يك منطقه امن برای اشغالگران قدس است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد كل نيروهای مسلح، سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادی طی گفت‌وگويی پيرامون مسائل سوريه اظهار كرد: طرح راهبردی آمريكا و هم‌دستان رژيم صهيونيستی در سوريه ايجاد يك منطقه امن برای اشغالگران قدس است.
رئيس ستاد كل نيروهای مسلح افزود: تلاش‌های آنها و سرسختی‌هايشان با وجود عدم موفقيت‌ها نشان می‌دهد كه دشمنان بيداری اسلامی از منحرف كردن انقلاب مردم مسلمان مصر نااميد شده و می‌خواهند با كمك بعضی كشورهای منطقه و استفاده از يكی از كشورهای مسلمان هم مرز با سوريه با اعزام مزدوران مسلح و تروريست‌ها، وهابيت را در سوريه روی كار آورند.
عضو شورای عالی امنيت ملی در اين خصوص تأكيد كرد: آنها می‌خواهند از اين طريق اميد تازه‌ای برای بقاء به صهيونيست‌های در حال فرار بدهند.
اين مقام عالی‌رتبه نيروهای مسلح با بيان اين نكته كه مردم مسلمان سوريه در كارنامه خود افتخار حفظ جبهه مقاومت در برابر اشغالگران را دارند، اظهار اميدواری كرد كه سوری‌ها هرگز فريب زر و زور و تزوير آمريكا را نمی‌خورند و كشور خود را تحويل اسرائيل نخواهند داد.
captcha