محفل بين‌المللی انس با قرآن در صحن حرم مطهر امام حسين(ع) برگزار شد
کد خبر: 2359616
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۵

محفل بين‌المللی انس با قرآن در صحن حرم مطهر امام حسين(ع) برگزار شد

گروه بين‌الملل: محفل بين‌المللی انس با قرآن كريم با حضور قراء بين‌المللی ايران و مصر و به همت دارالقرآن الكريم وابسته به آستان مقدس حسينی در كربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اين محفل قرآنی عصر روز يكشنبه، 11 تيرماه، با حضور يكی از قاريان مشهور جمهوری اسلامی ايران و محمد محمود الطبلاوی، رئيس اتحاديه قاريان مصر، برگزار شد.
محفل انس با قرآن آستان مقدس حسينی با قرائت آياتی از كلام وحی توسط اسامه كربلايی، رئيس انجمن قاريان و حافظان وابسته به دارالقرآن الكريم كربلا، آغاز شد و پس از آن محمد محمود الطبلاوی، از قاريان شهير مصری و رئيس اتحاديه قاريان اين كشور، به قرائت پرداخت.
قرائت آياتی از قرآن توسط يكی از قاريان كشورمان و همچنين قرائت عادل الكربلايی، قاری عراقی از ديگر برنامه‌های اين مراسم بود و عاشقان و شيفتگان قرآن كريم و جمع زيادی از زائران اباعبدالله الحسين(ع) در اين محفل حضور يافتند.
دارالقرآن الكريم وابسته به آستان مقدس حسينی در نظر دارد در ماه مبارك رمضان سال جاری نيز محافل انس با قرآن كريم برگزار كند كه در اين محافل ميزبان شماری از قاريان برجسته مصری خواهد بود.
captcha