استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه بازار خیریه اتریش
کد خبر: 2462616
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴

استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه بازار خیریه اتریش

گروه اجتماعی: غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمايشگاه بازار که از سوی انجمن بانوان سازمان ملل متحد به منظور كمك به كودكان محروم در سراسر جهان در محل دائمی نمايشگاه‌های دفتر ملل متحد در شهر وين برگزار شده، با استقبال چشمگیر خیران مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در اين نمايشگاه 49 كشور جهان شركت و علاوه بر صنايع‌دستی، غذاهای سنتی كشورشان را نيز عرضه کردند.
نمايشگاه امسال بيش از 20 هزار نفر بازديدكننده داشت.
غرفه جمهوری اسلامی ايران كه از سوی نمايندگی كشورمان نزد دفتر ملل متحد و با همكاری و مشاركت رايزنی فرهنگی تزئين شده بود، جلوه زيبايی نسبت به ساير غرفه‌ها داشت و مورد توجه و بازديد بسياری از شركت‌كنندگان قرار گرفت.
در غرفه جمهوری اسلامی ايران بيش از پنجاه قطعه صنايع‌دستی از سوی رايزنی فرهنگی در موضوعات مختلف از جمله ميناكاری، قلم‌كاری، خاتم‌كاری، زری‌بافی، ترمه، چارق، عروسك‌هايی با لباس اقوام مختلف ايرانی و تصاويری زيبا از جاذبه‌های گردشگری كشورمان در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفت و مورد استقبال آنان واقع شد.
همچنين ده‌ها حلقه لوح فشرده تصويری دو زبانه (فارسی و انگليسی) هفت‌رخ فرخ ايران به علاقه‌مندان اهدا شد.
شايان ذكر است، عوايد حاصل از فروش موادغذايی و صنايع‌دستی اين نمايشگاه كه بالغ بر 220 هزار يورو است، جهت ياری‌رسانی به كودكان محروم سراسر جهان هزينه می‌شود.
captcha