انتشار كتاب «دايرة المعارف اسلام برای دانش آموزان» در آلمان
کد خبر: 2488035
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۹

انتشار كتاب «دايرة المعارف اسلام برای دانش آموزان» در آلمان

گروه بین الملل: كتاب «دايرة المعارف اسلام برای دانش آموزان» تأليف «ابوالرضا محمد بن احمد بن رسول» به بازار كتاب آلمان عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ناشر اين كتاب درباره آن آورده است:
كتاب دايرة المعارف اسلام برای دانش آموزان يك ويژگی دارد و آن اين است كه در عين حال كه می تواند به عنوان كتابی مرجع درباره اسلام برای همگان مورد استفاده قرار گيرد، خطاب به دانش آموزان نگاشته شده است.
اين اثر برای گسترش معلومات دينی اين صنف توصيه می شود و به عنوان كاری ارزنده و منبعی از معلومات اسلامی، قابل بهره برداری برای دانش آموزان آلمانی زبان تمام كلاس ها و سطوح است. اين كتاب تركيبی از اصطلاحات، جملات عربی، وقايع تاريخی و آموزه های دينی است، كه برای درس دينی و برای آموزش نظری و عملی تنظيم شده است. استفاده از اين كتاب، به خصوص هنگامی كه اسلام در اروپا و در تمام جهان در حال گسترش است، توصيه می شود.
كتاب «دايرة المعارف اسلام برای دانش آموزان» تأليف «ابوالرضا محمد بن احمد بن رسول» (Abur-Rida Muhammad Ibn Ahmad ibn Rassoul) به زبان آلمانی، در 972 صفحه، از سوی «انتشارات آرسل مديا» (Arcelmedia Verlag) منتشر شده و با شماره شابك 973-3-941878-10-5 و به قيمت 20 يورو در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
captcha