احداث مجمع خيران مدرسه‌ساز در ساوه
کد خبر: 2491140
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴

احداث مجمع خيران مدرسه‌ساز در ساوه

گروه اجتماعي: همزمان با دهه فجر، مراسم كلنگ‌زنی احداث مجمع خيران مدرسه‌ساز ساوه با حضور جمعي از مسئولان استاني در اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) شعبه مركزي، محمدرضا عاشوری، معاون برنامه‌ریزی استانداري مركزي، 15 بهمن‌ماه در مراسم كلنگ‌زنی احداث مجمع خيران مدرسه‌ساز ساوه، گفت: خيران با ساخت مدرسه در راه اعتلای تعليم و تربيت و دستيابی ايران اسلامی به قله‌های رفيع علمی و سعادت از هيچ كوششی دريغ نكرده و در اين امر خداپسندانه همت گماشته‌اند و گامی بلند به سوی شكوفايی فرهنگی برمی‌دارند.
وی با اشاره به اينكه كمك افراد خير به امر مدرسه‌ سازی بهترين زمينه برای كسانی است كه از روحيه نيكوكاری بهره‌مند هستند، اظهار كرد: اين بهترين فرصت برای افرادی است كه از تمكن مالی برخوردار هستند.
عاشوري تصريح كرد: افراد خير با ايجاد فضای فيزيكی فرصتی را فراهم می‌كنند تا فرزندان اين مرز و بوم بتوانند در كسب علم و دانش موفق باشند كه اين مهم از بهترين باقيات ‌و صالحات است.
وي ادامه داد: همزمان با دهه فحر حدود يك هزار و 83 پروژه در سطح استان مركزی به بهره‌برداری می‌رسد كه افتتاح پروژه‌های فرهنگی بهترين و با ارزش‌ترين طرح‌هاست.
اين مقام مسئول در پايان افزود: پروژه‌های فرهنگی اساس و زيرساخت توسعه و شكوفايی كشور محسوب شده و از جايگاه ويژه‌ای برخوردار هستند.
يادآور مي‌شود؛ عمليات اجرايی مجمع خيران مدرسه‌ساز ساوه در زمينی به وسعت 80 متر با اعتبار 500 ميليون ريال با حضور جمعی از مسئولان اين شهرستان آغاز شد.
captcha