بصيرت‌افزايی در جامعه يكی از مهم‌ترين اولويت‌ها است
کد خبر: 2494970
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵

بصيرت‌افزايی در جامعه يكی از مهم‌ترين اولويت‌ها است

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: بصيرت‌افزايی در جامعه يكی از مهم‌ترين اولويت‌ها است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، دهقانی، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: اين نهاد با شناخت وضعيت اجتماعی آبپخش برنامه‌های جامعی برای پيشبرد اهداف فرهنگی آبپخش تدوين كرده و با تلاش فعالان فرهنگی اين ديار به نحو مطلوب آنها را اجرايی كرده است.
وی بيان كرد: بصيرت‌افزايی در جامعه يكی از مهم‌ترين اولويت‌هايی است كه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آب‌پخش در اجرای برنامه‌های خود به‌صورت گسترده به آن توجه دارد و توانسته‌ايم عملكرد مطلوبی در اين زمينه رقم بزنيم.
دهقانی با اشاره به برگزاری 30 جلسه بصيرتی در آبپخش، اضافه كرد: با برنامه‌ريزی صورت گرفته و همكاری كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، انجمن‌های فرهنگی و هنری فعال در منطقه در بهمن‌ماه توانسته‌ايم 30 جلسه بصيرتی با حضور پرشور مردمی برگزار كنيم.
اين مسئول بيان كرد: بصيرت‌افزايی تنهاترين و مطمئن‌ترين راهی است كه در برابر هجمه‌های گسترده دشمنان بايد به آن توجه داشته باشيم و همه مسئولان سياسی و فرهنگی بايد در برنامه‌های خود اين مهم را مورد توجه قرار دهند.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش افزود: دشمن می‌داند كه جنگ نظامی بازدهی ندارد و برای اينكه بر افكار و انديشه‌های جوانان ما غلبه پيدا كند با جنگ نرم وارد شده است.
دهقانی گفت: شناخت ماهيت، اهداف و روش‌هايی كه دشمن در جنگ نرم از آن استفاده می‌كند كار آسانی نيست و خيلی از خانواده‌های ما در معرض آسيب هستند و تنها راه خنثی كردن جنگ نرم دشمن كسب بصيرت و بصيرت‌افزايی است.
وی يكی از ابزارهای دشمن را اينترنت عنوان كرد و يادآور شد: با توجه به اينكه اينترنت در اكثر خانواده‌ها وجود دارد خانواده‌ها بايد مراقب استفاده بيش از حد فرزندانشان از اين وسيله ارتباطی باشند.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بيان كرد: شنيده‌ها حاكيست بيش از هزاران سايت ضد اخلاقی و مستهجن در اينترنت ارائه برنامه می‌كنند و اين خطری جدی برای جوانان ما است.
دهقانی در پايان گفت: آمريكا، رژيم صهيونيستی و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اين سايت‌ها را طراحی، سازماندهی و حمايت مالی می‌كنند و هدف اصلی آنها سست كردن اعتقادات قوی دينی جوانان ما است.
captcha