آغاز طرح قرآنی «واژه‌های آسمانی» در منطقه 2 تهران
کد خبر: 2500843
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲

آغاز طرح قرآنی «واژه‌های آسمانی» در منطقه 2 تهران

گروه فعاليت‌های قرآنی: اجرای طرح قرآنی «واژه‌های آسمانی» به منظور اشاعه و ترويج فرهنگ و مفاهيم دينی و قرآنی در سطح جامعه، در منطقه دو آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، «طرح جامع يادگيری آسان قرآن كريم» با عنوان «واژه‌های آسمانی» به منظور اشاعه و ترويج فرهنگ و مفاهيم دينی و قرآنی در سطح جامعه، در سطح منطقه دو شهر تهران از امروز، پنجم اسفندماه آغاز شد.
بنابر اين گزارش، اين طرح با توجه به منويات راهگشای مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و ترويج آموزش‌های قرآنی در سطح كشور طراحی شده و در قالب آموزش گام به گام مفاهيم قرآن كريم به روش نوين، به همت شهرداری منطقه دو شهر تهران و فرهنگ‌سرای ابن‌سينا اجرا می‌شود.
اين طرح با مشاركت مراكز و سازمان‌ها ديگر اجرای خواهد شد و در اجرای اين طرح از ظرفيت‌های مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها و ساير مراكز علمی و فرهنگی سطح منطقه دو شهرداری و شهر تهران استفاده خواهد شد.
در راستای اجرای اين طرح تاكنون برج ميلاد، شبكه پنج سيما، مدارس منطقه دو ،دانشگاه شهيد رجايی، شركت گاز و وزارت نيرو به صورت مستمر همكاری و مساعدت كرده‌اند.
افرادی كه در اين طرح شركت می‌كنند به صورت غيرحضوری با روشی آسان و سريع با فراگيری دو درصد از كلمه‌های قرآن كريم، 82 درصد معانی و مفاهيم به كار رفته در اين كتاب آسمانی را فرا می‌گيرند و در نتيجه خواهند توانست به راحتی در اين مسير به مدارج بالاتر پيش روند.
علاقه‌مندان به شركت در اين طرح می‌توانند بسته فرهنگی «واژه‌های آسمانی» را از مراكز فرهنگی هنری منطقه دو دريافت و پس از حضور در جلسات توجيهی و ثبت ‌نام در اين طرح شركت كنند. شركت‌كنندگان بعد از كسب موفقيت در آزمون‌‌های اين طرح گواهينامه معتبر قرآنی و هدايايی ارزنده‌ای دريافت خواهند كرد.
جوايز شركت كنندگان در اين طرح سه كمك هزينه سفرحج عمره، چهار كمك هزينه سفر به عتبات عاليات، هفت كمك هزينه سفر به مشهد مقدس و بازديد رايگان تمامی شركت كنندكان از برج ميلاد است.
captcha