همايش بين‌المللی حلال در آمريكا برگزار می‌شود
کد خبر: 2501942
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۱

همايش بين‌المللی حلال در آمريكا برگزار می‌شود

گروه بين‌الملل: پانزدهمين همايش بين‌المللی خوراك حلال 17 تا 19 فروردين‌ماه 92 در شهر «روزمونت» در ايالت «ايلينويز» آمريكا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «Halal Focus»، اين همايش به همت شورای خوراك و اغذيه حلال آمريكا(IFANCA) با عنوان «حلال ـ يك رويكرد يكپارچه» برگزار خواهد شد.
در اين همايش دانشمندان، اساتيد، فعالان صنعت حلال و مسئولان نهادها و توليدات حلال از سراسر جهان حضور دارند و به بررسی موضوعات مختلف از جمله فرآوری مواد غذايی، مواد بسته‌بندی و موادشيميايی بهداشتی در صنعت حلال و توسعه استاندارد حلال جهانی می‌پردازند.
همچنين در اين همايش راه‌كارهای كليدی تجارت، بازاريابی و صدور گواهی برای محصولات خوراكی و غيرخوراكی حلال، دستورالعمل‌های عمومی برای صدور گواهينامه حلال برای مواد خوراكی و غيرخوراكی، راه‌كارهای توسعه لجستيك صنعت حلال و تنظيم نظام تضمين حلال و نظام هماهنگ تضمين حلال، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شورای خوراك و تغذيه حلال آمريكا از سال 1982 تاكنون در زمينه كمك به مصرف‌كنندگان حلال از طريق تحقيق، آموزش و حمايت فعاليت می‌كنند. يكی از خدمات اين نهاد، ارائه گواهی حلال برای محصولات توليد شده بر اساس موازين اسلامی است تا مصرف‌كنندگان در انتخاب محصولات حلال راحت‌تر و مطمئن‌تر عمل كنند.
captcha