کد خبر: 2516751
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴

نمايشگاه عفاف و حجاب در گرمسار برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: به‌مناسبت ايام فاطميه نمايشگاه عفاف و حجاب در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا) شعبه سمنان، حجت‌الاسلام محسن محمديان، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان گرمسار 20 فروردين‌ماه در سالن جلسات اين اداره با بيان اينكه برنامه‌های دهه فاطميه دوم در گرمسار گسترده‌تر از دهه اول برگزار می‌شود، گفت: به خاطر تقارن دهه فاطميه اول با عيد نوروز عزاداری‌های اين دهه محدودتر برگزار شد.
به گفته وی در دهه فاطميه اول، هيئات مذهبی به برگزاری مراسم‌های عزاداری در حسينيه‌ها و مساجد سطح شهرستان پرداختند كه اين برنامه در مساجد بين راهی به استفاده از سخنرانان مجرب و مداحی مداحان اهل بيت‌(ع) با قوت بيشتری برگزار شد.
محمديان ضمن اشاره به حجم كثير مسافران نوروزی در مسير بارگاه ملكوتی حضرت ثامن‌الحجج‌(ع) اظهار كرد: اجرای برنامه ها در مساجد بين راهی و تجميع توانمندی‌های ادارات متولی فرهنگی جهت غنی كردن برنامه‌ها در اولويت برنامه‌ها قرار داشت.
وی تصريح كرد: اين برنامه در دهه دوم به شكل گسترده‌تر و با برنامه های جنبی از جمله برپايی نمايشگاه‌های فرهنگی، ساخت نمادين اماكن مذهبی متبركه، برگزاری نمايشگاه عفاف و حجاب و مسابقات فرهنگی با توجه به اهدای جوايز به برندگان برگزار می‌شود.
captcha