کد خبر: 2518755
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶

گرمی غرق در ماتم و عزا شد

همزمان با فرارسيدن سالروز شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان گرمی غرق در ماتم و عزا شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در شهرستان گرمی از ساعات اوليه روز گذشته، 25 فروردين‌ماه با برپايی هيئت‌ها و دسته‌های عزاداری در سوگ دردانه پيامبر گرامی اسلام(ص) به ماتم نشستند.
دسته‌های عزاداری مساجد گرمی تا اذان مغرب با حضور در ميدان اصلی شهر برپا بود. آئين شام غريبان نيز از سوی هيئت جان نثاران المهدی(عج) به صورت هيئت عزاداری بعد از نماز مغرب و عشا از مسجد غريبان تا مسجد جامع اين شهر برگزار شد.
يادآور می‌شود، همچنين بانوان با برپايی مجالس روضه زنانه برای شهادت مادر حسين(ع) اشك ريختند.
captcha