کد خبر: 2519292
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹

ميزگرد «انرژی‌هسته‌ای؛ هزينه ‌يا فرصت» برگزار می‌شود

گروه سياسی: ميزگرد «انرژی هسته‌ای؛ هزينه يا فرصت» با حضور رئيس سازمان انرژی اتمی فردا در دانشگاه صنعتی شريف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌ا‌لمللی قرآن(ايكنا)، به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای اين مراسم از سوی گروه فرهنگی تابش و بسيج دانشجويی دانشگاه صنعتی شريف برگزار می‌شود.
مراسم «انرژی هسته‌ای؛ هزينه يا فرصت» با سخنرانی فريدون عباسی، رئيس سازمان انرژی اتمی و چند تن از كارشناسان هسته‌ای كشور برگزار خواهد شد.
اين مراسم فردا سه‌شنبه، 27 فروردين‌ماه از ساعت 14 در سالن جابربن‌حيان دانشگاه صنعتی شريف برگزار می‌شود.
captcha