به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی ادارهكل تبليغات اسلامی استان تهران، اين مراسم روز سهشنبه، 17 ارديبهشتماه با حضور حجتالاسلام محسن كرمانی، رئيس تبليغات اسلامی شهرستان دماوند، فاطمه نظری، مسئول دارالقرآن گيلان، مربيان و قرآنآموزان اين مؤسسه برگزار شد.
يادآور میشود، حجتالاسلام كرمانی در اين مراسم در بيان مقام والای معلم نكاتی را يادآور شد. همچنين در اين مراسم از پنج مربی برتر اين مؤسسه قرآنی تقدير به عمل آمد.