کد خبر: 2530010
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۵

مراسم گراميداشت هفته معلم در دماوند برگزار شد

مراسم گراميداشت هفته معلم و تقدير از مربيان برتر قرآنی توسط دارالقرآن كيلان در مسجد الرضا(ع) دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی استان تهران، اين مراسم روز سه‌شنبه، 17 ارديبهشت‌ماه با حضور حجت‌الاسلام محسن كرمانی، رئيس تبليغات اسلامی شهرستان دماوند، فاطمه نظری، مسئول دارالقرآن گيلان، مربيان و قرآن‌آموزان اين مؤسسه برگزار شد.
يادآور می‌شود، حجت‌الاسلام كرمانی در اين مراسم در بيان مقام والای معلم نكاتی را يادآور شد. همچنين در اين مراسم از پنج مربی برتر اين مؤسسه قرآنی تقدير به عمل آمد.
captcha