سميه دهقانی، مدير حوزه علميه زينبيه سراوان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: نشست دينی با موضوع رجب ماه بندگی خدا سهشنبه، 24 ارديبهشتماه در سالن اجتماعات حوزه علميه زينبيه اين شهرستان برگزار شد.
وی بیان كرد: در اين نشست، حجتالاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان سراوان به ايراد سخنرانی درباره فضايل ماه مبارك رجب و ذكر لا اله الّا الله و روزه گرفتن در اين ماه پرداخت.
حجتالاسلام دهقان در ادامه سخنان خود به جنايت اخير هتک حرمت مزار حجر بن عدی، صحابه رسول الله(ص) و همچنين به گوشهای از زندگانی امام محمد باقر(ع) و امام هادی(ع) نيز اشاره كرد.
مدير حوزه علميه زينبيه سراوان در پایان تصريح كرد: اين نشست با حضور جمعی از طلاب و اساتيد حوزه علميه اين شهرستان، ساعت 9:30 تا 11 برگزار شد.