کد خبر: 2533818
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴

نشست دينی «رجب، ماه بندگی خدا» در سراوان برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: مدير حوزه علميه زينبيه سراوان گفت: نشست دينی با موضوع رجب ماه بندگی خدا سه‌شنبه، 24 ارديبهشت‌ماه در سالن اجتماعات حوزه علميه زينبيه اين شهرستان برگزار شد.

سميه دهقانی، مدير حوزه علميه زينبيه سراوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: نشست دينی با موضوع رجب ماه بندگی خدا سه‌شنبه، 24 ارديبهشت‌ماه در سالن اجتماعات حوزه علميه زينبيه اين شهرستان برگزار شد.
وی بیان كرد: در اين نشست، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان سراوان به‌ ايراد سخنرانی درباره فضايل ماه مبارك رجب و ذكر لا اله الّا الله و روزه گرفتن در اين ماه پرداخت.
حجت‌الاسلام دهقان در ادامه سخنان خود به جنايت اخير هتک حرمت مزار حجر بن عدی، صحابه رسول الله(ص) و همچنين به گوشه‌ای از زندگانی امام محمد باقر(ع) و امام هادی(ع) نيز اشاره كرد.
مدير حوزه علميه زينبيه سراوان در پایان تصريح كرد: اين نشست با حضور جمعی از طلاب و اساتيد حوزه علميه اين شهرستان، ساعت 9:30 تا 11 برگزار شد.
captcha