کد خبر: 2548231
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

مسلمانان بنگلادش نیمه‌شعبان را جشن می‌گيرند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسلمانان بنگلادش روز دوشنبه، سوم تیرماه، به مناسبت میلاد امام عصر(عج) مراسم جشن و سرور برپا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه منطقه شرق و جنوب شرق آسیا، کميته الهلال بنگلادش با اعلام این خبر افزود، شب ولادت امام عصر(عج) برای مسلمانان بنگلادش جایگاه والایی دارد و این شب را بسیار گرامی و ارج می‌نهند.
شب نیمه‌شعبان در بنگلادش به«شب برات» مشهور است.
در اين شب مبارك مسلمانان بنگلادش علاوه و بر جشن، تمام شب را با عبادت و تلاوت قرآن سپری می‌کنند و از خداوند متعال و امام عصر(عج) برای گذشتگان خود طلب مغفرت و بخشش دارند.
captcha