نام اردكان با نام علما و مبلغان دينی عجين شده است
کد خبر: 2551990
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱

نام اردكان با نام علما و مبلغان دينی عجين شده است

مديركل تبليغات اسلامی استان يزد در مراسم تجليل از پيش‌كسوتان عرصه تبليغ و اطلاع‌رسانی دينی، اردكان را مهد علما و مراجع دينی و نام اردكان را عجين با نام اين عزيزان دانست.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين حسينی‌كوهستانی، مديركل تبليغات اسلامی استان يزد با حضور در مراسم تجليل از سه تن از پيش‌كسوتان عرصه تبليغ و اطلاع‌رسانی دينی اردكان، در سخنانی به تشريح جايگاه رفيع تبليغ و اطلاع‌رسانی دينی پرداخت.
وی در بخشی از سخنانش با گراميداشت روز تبليغ و اطلاع‌رسانی دينی، مبلغان دينی را سرمايه‌های معنوی جامعه دانست و بر گراميداشت مقام اين بزرگواران تأكيد كرد.
مديركل تبليغات اسلامی استان در ادامه با معرفی علما و مبلغان دينی شهرستان اردكان، اين شهرستان را مهد فرهنگ و دينداری معرفی و اعلام كرد: نام اردكان با نام علما و مراجع دينی بزرگی در طول تاريخ عجين شده است.
وی با اشاره به فعاليت‌های سازمان تبليغات اسلامی در زمينه‌های ترويج دينی و قرآن كريم، افزود: بهره‌مندی از توان مبلغان دينی و ساماندهی و ارتقای سطح علمی و تبليغی اين عزيزان از برنامه‌هايی است كه اين سازمان با جديت تمام پيگيری می‌كند.
در اين مراسم از حجج‌اسلام حسينی‌پور، جديدی و صحرايی به عنوان سه تن از پيش‌كسوتان عرصه تبليغ و اطلاع‌رسانی دينی تجليل به عمل آمد.
در خبری ديگر از اردكان آمده است، مراسم جشنی با حضور برندگان مسابقات برگزاری شده از سوی اداره تبليغات اسلامی اردكان در ايام ماه رجب و شعبان برگزار شد.
در اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين حسينی، امام جمعه اردكان در سخنانی به تشريح ابعاد انتظار فرج پرداخت.
وی شركت در برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی را باعث تداوم حيات معنوی دانست و از اداره تبليغات اسلامی جهت برگزاری چنين برنامه‌هايی تشكر به عمل آورد.
حجت‌الاسلام حاجی‌اسماعيلی، رئيس اداره تبليغات اسلامی اردكان نيز در سخنانی برگزاری جشن و سرور در مواليد ائمه(ع) را از ضروريات دانست و رعايت نكردن شئون دينی در اين مناسبت‌ها را جايز ندانست.
در پايان اين مراسم به برندگان مسابقات فرهنگی و قرآنی با حضور امام جمعه، بخشدار مركزی اردكان و رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان جوايزی اعطاء شد. اين مراسم صبح روز نيمه شعبان مصادف با سوم تيرماه برگزار شد.
captcha