کد خبر: 2556788
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

مصلای جديد مشگين‌شهر افتتاح شد

گروه اجتماعی: با به بهره‌برداری رسيدن مصلای جديد مشگين‌شهر، اولين نماز جمعه در اين مكان اقامه شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه اردبيل، سيدحميد عباداللهی، فرماندار شهرستان مشگين‌شهر، جمعه، 14تيرماه در مراسم افتتاح مصلای جديد مشگين‌شهر، گفت: تاكنون برای احداث اين مكان با زير بنای هفت هزار متر مربع ۴۰ ميليارد ريال هزينه شده است.
وی افزود: در صورت تخصيص اعتبار مورد نياز فازهای بعدی اين مجموعه تا سال ۹۳ به پايان خواهد رسيد.
در ادامه حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگين شهر نيز از حمايت و همكاری همه جانبه نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه اردبيل در احداث اين مكان و نيزهمراهی مردم شهرستان‌، شورای سياست‌گذاری ائمه جمعه كشور و دفتر آن در استان اردبيل و استانداران و فرمانداران سابق و فعلی قدردانی كرد و خواستار اهتمام همگانی در تكميل اين بنای مقدس شد.
يادآوری می‌شود كه مصلای جديد مشگين‌شهر در حريم مجموعه تاريخی فرهنگی شيخ حيدر واقع شده است.
captcha