کد خبر: 2558624
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸

نشست حيات طيبه در زاهدان برگزار شد

گروه اجتماعی: معاون بانوان بنياد حضرت مهدی موعود(عج) زاهدان گفت: ششمين نشست حيات طيبه ويژه مديران كل ادارات دوشنبه، 17 تيرماه در بيت امام جمعه زاهدان برگزار شد.

طاهره شيخ خمر، معاون بانوان بنياد حضرت مهدی موعود(عج) زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: ششمين نشست حيات طيبه ويژه مديران كل ادارات دوشنبه، 17 تيرماه در بيت امام جمعه زاهدان برگزار شد.
وی اظهار كرد: اين نشست با حضور آيت‌الله عباس‌علی سليمانی، نماينده ولی فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، موسی شهركی، مدير بنياد حضرت مهدی موعود(عج)، مديران كل ادارات و جمعی از مربيان مهدوی و مهدی‌ياوران برگزار شد.
شیخ خمر در پایان تصريح كرد: در اين نشست آيت‌الله سليمانی درباره الزام اجتماعی در جامعه مهدوی و اين‌كه چه ملزوماتی بايد در جامعه با بحث مهدویت مطابق شوند، به سخنرانی پرداخت.
captcha