طاهره شيخ خمر، معاون بانوان بنياد حضرت مهدی موعود(عج) زاهدان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: ششمين نشست حيات طيبه ويژه مديران كل ادارات دوشنبه، 17 تيرماه در بيت امام جمعه زاهدان برگزار شد.
وی اظهار كرد: اين نشست با حضور آيتالله عباسعلی سليمانی، نماينده ولی فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، موسی شهركی، مدير بنياد حضرت مهدی موعود(عج)، مديران كل ادارات و جمعی از مربيان مهدوی و مهدیياوران برگزار شد.
شیخ خمر در پایان تصريح كرد: در اين نشست آيتالله سليمانی درباره الزام اجتماعی در جامعه مهدوی و اينكه چه ملزوماتی بايد در جامعه با بحث مهدویت مطابق شوند، به سخنرانی پرداخت.