حجتالاسلام نوروزعلی قربانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: محفل انس با قرآن كريم در نيمه ماه مبارك رمضان بهمناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) در خاش برگزار میشود.
وی اظهار کرد: در اين محفل نورانی قاريان برجسته سطح شهرستان خاش حضور دارند و عموم علاقهمندان به ساحت قرآن كريم میتوانند در اين محفل شركت كنند.
حجتالاسلام قربانی با بيان اينكه برنامه جزءخوانی قرآنكريم نيز همه روزه در ماه مبارك رمضان در مساجد شهرستان خاش برگزار میشود، تصریح کرد: در ادارات سطح شهرستان خاش نيز برنامه جزءخوانی قرآن برپا میشود.