کد خبر: 2562565
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰

اعزام 45 مبلّغ به بخش كهك قم

رئيس اداره تبليغات اسلامی كهك گفت: در ماه مبارك رمضان 45 روحانی به بخش كهك قم اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام خليل سميعا، رئيس اداره تبليغات اسلامی كهك، اظهار كرد: اين مبلّغان كه به مناطق شهری و روستايی بخش كهك اعزام شده‌اند در ماه مبارك رمضان به برگزاری نماز جماعت، سخنرانی، آموزش احكام و عقايد می‌پردازند.
وی تصريح كرد: كارشناسان اداره تبليغات اسلامی كهك با حضور در مناطق تبليغی اين مبلّغان، فعاليت‌های آنها را ارزيابی می‌كنند.
captcha