رضا خموشی، مدير روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی شهرستان كنارک در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: بهمناسبت ماه مبارك رمضان، محافل انس با قرآن كريم از شنبه، 29 تيرماه در شهرستان كنارك آغاز میشود.
وی افزود: اين مراسم هر روز، قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور روحانيان و عموم مردم در بيش از 10 مسجد و حسينيه سطح شهر برگزار میشود.
مدير روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی كنارک تصريح كرد: اين مراسم با حضور قاريان بومی و با هدف گسترش فرهنگ قرآن و همچنين انس و الفت شهروندان بهويژه جوانان و نوجوانان با كتاب وحی در ماه مبارك رمضان برگزار میشود.