کد خبر: 2564667
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲

برگزاری محفل انس با قرآن در شهميرزاد

گروه فعاليت‌های قرآنی: همزمان با ماه بهار قرآن اولين محفل انس با قرآن كريم با حضور مسئولان و جمع زيادی از مردم شهميرزاد در مسجد اعظم دروازه شهميرزاد برگزار گرديد.

متقی، مسئول روابط عمومی شهرداری شهميرزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا) شعبه سمنان، اظهار كرد: اولين محفل انس با قرآن كريم شهميرزاد به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شهميرزاد و اداره كل اوقاف و امور خيريه استان سمنان و همچنين كانون فرهنگی ـ هنری رسول اعظم در شهميرزاد برگزار گرديد.
وی ادامه داد: اين مراسم باشكوه با حضور قاری برجسته بين‌المللی استاد علی محمود محمد شميس از كشور مصر برگزار كه با تلاوتی چند از كلام وحی نمازگزاران و روزه‌داران اين ماه مبارك را به وجد آورد.
به گفته وی در ابتدای اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين احمد پناه، امام جمعه شهميرزاد نيز ضمن خير مقدم به قاری مصری و مسئولين حاضر در جلسه نكاتی را در خصوص قرائت قرآن و عمل به آن بيان داشته و وجود بسياری از گرفتاري‌ها و مشكلات به خصوص در برخی كشورهای مسلمان و عربی را دوری جستن از قرآن و عمل نكردن به اين كتاب الهی دانستند.
وی گفت: شهرداری شهميرزاد در نظر دارد تا در روزهای آتی نيز نسبت به برگزاری محافل انس با قرآن كريم با حضور استادان و قاريان مطرح كشوری و گروه‌های تواشيح در مساجد شهر شهميرزاد برگزار كند.
captcha