کد خبر: 2565933
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲

«نامه» شب شهادت حضرت علی(ع) روی آنتن می‌رود

گروه هنر: فيلم‌ تلويزيونی «نامه» به كارگردانی اميرحسين حكمت‌جو در سالروز شهادت حضرت علی (ع) روی آنتن می‌رود.

اميرحسين حكمت‌جو، كارگردان فيلم تلويزيونی «نامه» در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قران(ايكنا) با بيان اينكه اين كار تلويزيونی دو سال پيش آمده پخش شده، گفت: فيلم تلويزيونی «نامه» دو سال پيش آماده پخش شد، اما هر باره با مشكلی در پخش مواجه می‌شد كه دليلش برای ما هم مشخص نبود، اما به هر حال پس از گذشت دو سال اين كار قرار است در سالروز شهادت حضرت علی (ع) روی آنتن رود. اين اين ساعت 17 از شبكه 3 سيما پخش خواهد شد.
وی افزود: در اين تله فيلم دينی بيتا سحرخيز، علی‌رام نورايی، رويا خليل آذر، حسين مهری، فريبا حيدری‌، سعيده عرب‌، نقی‌الله پيرهادی، نگاه خاقانی، ساناز كمالوند، سامان شكوهی، سامره شفيع‌نيا، مجتبی مظفری، كامران دهقان، عليرضا موسوی، عليرضا زادسرور و فرشته خليليان نقش‌آفرينی كرده‌اند.
«نامه» را عباس شيرمحمدی نوشته است و همان طور كه از عنوان فيلمنامه‌اش برمی‌آيد داستان حول نامه‌ای شكل می‌گيرد كه پس از سال‌ها پيدا می‌شود. اين نامه مربوط به دوران جنگ است و نويسنده شهيدش، آن را بيست سال پيش نوشته است. شخصی با پيدا كردن نامه در صدد يافتن علت به شهادت رسيدن نويسنده بر می‌آيد و...
ديگر عوامل اين تله فيلم عبارتند از؛ طراح صحنه: نازی پرتو زاده‌، دستيار صحنه: سعيده ابطحی، ارسلان جباربيك، طراح چهره‌پردازی: مهری شيرازی، مدير تداركات: اصغر احدی، گروه صدابرداری: امير پرتوزاده، امير رحمانی، عكاس: سيامك قدكچيان و مديرتوليد: بهنام شهيدی.
"نامه " را عباس شيرمحمدی نوشته است و همان طور كه از عنوان فيلمنامه‌اش برمی‌آيد داستان حول نامه‌ای شكل می‌گيرد كه پس از سال‌ها پيدا می‌شود. اين نامه مربوط به دوران جنگ است و نويسنده شهيدش، آن را بيست سال پيش نوشته است. شخصی با پيدا كردن نامه در صدد يافتن علت به شهادت رسيدن نويسنده بر می‌آيد و ...
يدالله شهيدی اين فيلم را در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سيمافيلم تهيه كرده است.
captcha