هفته دولت فرصت خوبی است تا مسئولان روحيه اميد و نشاط را در مردم زنده كنند
کد خبر: 2580049
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۰

هفته دولت فرصت خوبی است تا مسئولان روحيه اميد و نشاط را در مردم زنده كنند

بخشدار آب‌پخش بيان كرد: هفته دولت فرصت خوبی برای خادمين نظام اسلامی است كه خدمات ارزشمند و مقدس نظام اسلامی را به اطلاع مردم و ملت برسانند و روحيه اميد و نشاط را در مردم زنده كنند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، غلامرضا وفايی، بخشدار آب‌پخش، در ديدار مسئولان آب‌پخش با خانواده شهدای روستای دشتی اسماعيل‌خانی اظهار كرد: رشادت‌ها و دلاوری‌های شهيدان گرانقدر در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است كه عزت و سربلندی نظام اسلامی را تضمين كرده است.
وی افزود: ‌فرزندان غيور ايران اسلامی با تكيه بر خداوند متعال و گوش به فرمان ولی امرشان حضرت امام خمينی(ره)، هيمنه پوشالی دنيای استكبار و ابرقدرت‌ها را در جنگ تحميلی درهم شكستند.
بخشدار آب‌پخش خاطرنشان كرد: رزمندگان ايران اسلامی در ‌هشت سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه ‌در مقابل نيروهای مزدور بعثی و اتحاد جهانی ابرقدرت‌ها، درسی بزرگ و فراموش‌نشدنی به استكبار جهانی و سلطه‌گران دادند.
وفايی بيان كرد: مردم آب‌پخش در طول هشت سال دفاع مقدس شهدای فراوانی را تقديم نظام و انقلاب اسلامی كرده‌اند و در برهه كنونی با تمام توان در مقابل ‌دشمنان اين نظام مقدس ايستاده و با فرمانبرداری از رهبر معظم انقلاب اسلامی از هيچ كدام از معاندان و دشمنان اسلام و نظام اسلامی هراس ندارند.
وی با تبريك به مناسبت هفته دولت اضافه كرد: شهيد رجايی الگوی خدمت پاك و صادقانه به مردم بود و تمامی مسئولان در سطوح مختلف بايد اين شخصيت ارزشی را الگو و اسوه خود قرار دهند.
اين مسئول اذعان كرد: در سال‌های گذشته شاهد ارائه خدمات ارزشمند و فراوانی به مردم منطقه آب‌پخش بوده‌ايم و بخش مهمی از نيازها و مشكلات مردم در قالب اين خدمات برطرف شده است.
بخشدار آب‌پخش عنوان كرد: هفته دولت فرصت خوبی برای خادمين نظام اسلامی است كه خدمات ارزشمند و مقدس نظام اسلامی را به اطلاع مردم و ملت برسانند و روحيه اميد و نشاط را در مردم زنده كنند.
وفايی ابراز كرد: بايد اقدامات مهم و تاثيرگذار دولت را به مردم اطلاع‌رسانی كنيم و مردم نيز در هفته دولت می‌توانند انتقادات و پيشنهادات خود را از مسئولان مطرح كنند و مسئولان بايد در رفع مشكلات كوشا باشند.
وی افزود: در روزهای گذشته با همت شركت آب منطقه‌ای استان بوشهر شاهد خدمات ماندگاری در حوزه آبياری نخيلات بوده‌ايم كه بدون شك اين خدمات رشد و توسعه صنعت كشاورزی آب‌پخش را به‌دنبال خواهد داشت.
بخشدار آب‌پخش بيان كرد: اجرای طرح پوشش بتنی در كانال قميصی آب‌پخش به طول يك‌نيم كيلومتر و پوشش بتنی كانال جهان‌بخشی به طول 1.2 كيلومتر از پروژه‌هايی است كه در روزهای اخير شاهد كلنگ‌زنی آن بوده‌ايم.
ياد‌آور می‌شود، در طول هفته دولت شاهد بهره‌برداری و افتتاح دو باب خانه عالم در روستاهای ميان‌دشت و دشتی اسماعيل‌خانی آب‌پخش خواهيم بود.
captcha