كتاب «آقای تابستان» نقد شد
کد خبر: 2581032
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

كتاب «آقای تابستان» نقد شد

كتاب «آقای تابستان» با حضور اعضای فعال ادبی كانون پرورش فكری مازندران نقد شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، واحد ادبی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان مازندران در راستای تقويت توان ادبی و آموزش توانمندی‌های اعضا در برنامه‌های متعددی تحت برنامه «دوپنجره» اقدام به نقد ادبی آثار ادبی نويسندگان كودك و نوجوان می‌كند.
در اين دو پنجره كه هشتمين دوره خود را برگزار كرد، كتاب «آقای تابستان» نوشته «منيره هاشمی» مورد نقد و بررسی اعضای فعال ادبی مراكز فرهنگی و هنری كانون مازندران قرار گرفت.
همچنين، اعضای فعال ادبی مراكز فرهنگی و هنری استان كه از قبل اين كتاب را مورد مطالعه قرار داده بودند در اين برنامه به ارايه نقطه‌نظرات و ديدگاه‌‌های خود پرداختند. براين اساس، نويسنده كتاب نيز به ارائه نقطه‌نظرات خود در مورد نشر اين اثر پرداخت و با دقت به سؤالات اعضا پاسخ داد.
منيره هاشمی در اين برنامه گفت: همه حق انتخاب و انتقاد دارند و نمی‌توان گفت همه نظرات بايد در مورد كتاب مثبت باشد لذا شنيدن حرف‌‌ها و نظرات خوانندگان كتاب می‌تواند نويسنده را در نگارش آثارش ياری كند.
كارشناس ادبی كانون پرورش فكری مازندران نيز در اين برنامه با خير مقدم به نويسنده اين كتاب و اعضای فعال ادبی مراكز فرهنگی و هنری كانون مازندران، هدف از اجرای چنين برنامه‌هايی را آشنايی اعضا با شاعران و نويسندگان كودك و نوجوان مطرح كرد.
وی افزود: ارتباط اعضا با نويسندگان و شاعران مطرح اين حوزه، شناخت فرايند خلق آثار ادبی، ارتباط با شعرا و نويسندگان به صورت چهره به چهره، بهره‌گيری نويسنگان و شاعران حوزه كودك و نوجوان با نظرات مخاطبان خود و نيز ارتقای سطح كيفی نقد ادبی از ديگر اهداف كانون در اين خصوص است.
كتاب «آقای تابستان» اثر منيره هاشمی، مربی فرهنگی مركز شماره 5 مشهد مقدس است كه از سوی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان منتشر شد.
captcha