ملكه كريمی، مسئول مؤسسه گل نرگس شهرستان كوثر در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه اردبيل، با تشريح فعاليتهای قرآنی اين مؤسسه گفت: اين مؤسسه از تاريخ 1386 فعاليت خود را زيرنظر اداره تبليغات اسلامی كوثر شروع كرده و تا به حال دو دوره تربيت معلم قرآن برای خواهران برگزار كرده است.
وی با اشاره به اینکه به حول الهی مراحل ثبت نام و گزينش سومين دوره تربيت معلم قرآن انجام شده و كلاسها بعد از ده روز شروع میشود، افزود: كلاسهای قرآنی در موضوعات روخوانی، روانخوانی، مفاهيم و حفظ در سطوح مختلف طی سال برگزار میشود و اكنون نيز بعضی از كلاسها داير است.
وی از اداره تبليغات اسلامی شهرستان كوثر بهدليل همكاری مناسب با اين مؤسسه تشكر كرد و بر ادامه حمايت مادی و معنوی از اين مؤسسه تأكيد كرد.