کد خبر: 2584511
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

همسر آيت‌الله سعيدی به لقاء‌الله پيوست

گروه اجتماعی: بی‌بی خديجه طباطبايی، همسر شهيد آيت‌الله سيدمحمدرضا سعيدی و مادر گرامی توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) شب گذشته، 12 شهريورماه دار فانی را وداع و به ملكوت اعلی پيوست.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا) شعبه قم، بی‌بی خديجه طباطبايی، همسر شهيد آيت‌الله سيدمحمدرضا سعيدی و مادر گرامی توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) شب گذشته، 12 شهريورماه دار فانی را وداع و به ملكوت اعلی پيوست.
بانو خديجه طباطبايی در طول عمر با‌بركت خويش و پس از شهادت آيت‌الله سعيدی به تربيت فرزندان اهتمام ورزيد تا يادگاران آن شهيد مبارز و مجاهد فرزانه همچون پدر در راه دين و قرآن باشند.
بر اساس اين گزارش، مراسم تشييع بانو طباطبايی ساعت 17 امروز 14 شهريورماه جاری از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشييع و پس از اقامه نماز به امامت آيت‌الله العظمی شبيری‌زنجانی در گلزار شهدای قم به خاك سپرده می‌شود.
يادآور می‌شود، مراسم شب اول اين بانو طباطبايی‌ امشب، 14 شهريورماه بعد از نماز عشا‌ با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمين صالحی خوانساری در مسجد اعظم قم و مراسم شب هفت اين بانو نيز چهارشنبه، 20 شهريورماه جاری در همين مكان برگزار می‌شود.
captcha