آغاز ساخت فاز دوم مسجد اسماعيل احمدآباد اردکان
کد خبر: 2586838
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷

آغاز ساخت فاز دوم مسجد اسماعيل احمدآباد اردکان

گروه اجتماعی: كلنگ احداث فاز دوم مسجد اسماعيل در احمدآباد همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه كرامت به زمین خورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه یزد، به نقل از روابط عمومی شهرداری احمدآباد كلنگ احداث فاز دوم مسجد اسماعيل در احمدآباد 17 شهریورماه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه كرامت با حضور امام جمعه احمدآباد، معاون فرماندار اردكان، رئيس ميراث فرهنگی اردكان، رئيس سازمان تبليغات اردكان، اعضای شورای شهر احمدآباد، سرپرست شهرداری احمدآباد و جمعی از مردم احمدآباد به زمين خورد.
حجت‌الاسلام والمسلمين صابری، امام جمعه احمدآباد در مراسم كلنگ‌زنی اين مسجد ضمن بيان نكاتی پيرامون اهميت بنای خانه خدا بر همت و تلاش اهالی در زمينه زيباسازی و جذاب نمودن اين مسجد جهت حضور بيشتر مردم به ويژه جوانان تأكيد كرد.
امام جمعه احمدآباد در پايان اضافه كرد: اميد است در آينده‌ای نزديك شاهد بهره‌برداری از فاز دوم مسجد اسماعيل باشيم تا مردم منطقه بتوانند از بركات اين مسجد بهره‌مند شوند.
كمال حلوايی، معاون فرماندار اردکان نیز با تقدير از امام جمعه و مردم احمدآباد افزود: احداث مساجد به موازات توسعه شهری را از ضروريات عصر حاضر دانست و بيان کرد: مسجد بهترين محل برای تربيت فرزندان و نسل آينده است، هيچ كانون تربيتی و فرهنگی بهتر از مساجد نيست.
captcha