کد خبر: 2586943
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

همايش بزرگداشت امامزادگان در كهك برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول اوقاف و امور خيريه شهر کهک از برگزاری همايش بزرگداشت امامزادگان اين شهر در صحن امامزاده نور علی روستای كرمجگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه قم، حجت‌الاسلام ابوالحسن خسروانی، مسئول اوقاف و امور خیریه شهر کهک روز دوشنبه، 18 شهریورماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ويژه‌برنامه‌های در نظر گرفته شده مختص دهه كرامت و سالروز ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) در شهر كهك اظهار كرد: مهم‌ترين و شاخص‌ترين برنامه برگزاری همايش بزرگداشت امامزادگان است.
وی افزود: 21 شهريورماه در تقويم رسمی كشور روز بزرگداشت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) است كه به نام روز امامزادگان نامگذاری شده و به همين مناسبت همايش‌هايی با همين عنوان در سراسر كشور برگزار می‌شود و به همين دليل در شهر كهك هم همايشی برگزار می‌شود.
مسئول اوقاف و امور خيريه كهك با بيان اينكه همايش بزرگداشت امامزادگان اين شهر عصر پنجشنبه، 21 شهريورماه جاری در صحن امامزاده نور علی(ع) كرمجگان برگزار خواهد شد، خاطرنشان كرد: سخنران اين مراسم هم حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهد بود.
وی ادامه داد: در شب ميلاد فاطمه معصومه(س) هم دو مراسم جشن و سرور در دو بقعه متبركه امامزاده ابراهيم(ع) روستای امامزاده ابراهيم و نيز امامزاده زينب خاتون(س) برگزار شد.
خسروانی از برگزاری مراسم جشن همزمان با شب ميلاد امام رضا(ع) در صحن امامزاده ابراهيم(ع) كهك خبر داد و افزود: مراسمی هم در روز ميلاد اين امام همام در صحن امامزاده فاضل(ع) روستای بيدهند برگزار خواهد شد.
captcha