محمد قهرمانی، تهيهكنندگان فيلم سينمايی «فرشتگان قصاب» در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) با اعلام اين خبر كه اين فيلم فردا (21 شهريور) روی آنتن میرود، گفت: اين كار ارزشی قرار است، پنج شنبه 21 شهريور ماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش شود. اين كار را سهيل سليمی كارگردانی كرده است؛ كاری كه در آن به حضور آمريكائيان در افغانستان پرداخته میشود.
وی افزود: در خلاصه داستان فيلم آمده: فرهاد و گيسو زن و شوهر افغانی كه منتظر تولد فرزند خود هستند در مخمصه ايی گرفتار می شوند. گيسو معلم مدرسه است و فرهاد در كمپ سازمان ملل كه در افغانستان مستقر است به عنوان مترجم مشغول كار است. يك گروه صهيونيستی كه در كار قاچاق اعضای بدن كودكان در افغانستان فعالند به كمك نيروهای ارتش آمريكا به مدرسه ايی كه گيسو در آن درس می دهد حمله كرده و فرهاد تلاش میكند تا ...
وی بازيگران چنين برشمرد: دارين حمزه، ستاره پسيانی، محمدرضا غفاری و... از جمله بازيگران اصلی اين كار هستند. در ضمن در اين كار از بازيگرانی افغانی نيز استفاده شده است. لوكيشنهای اصلی اين فيلم در عربستان است.