کد خبر: 2589012
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷

آزمون روان‌خوانی قرآن در سراوان برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول هيئت قرآنی فاطمة‌الزهرا(س) سراوان گفت: آزمون پايانی دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن كريم پنجشنبه، 21 شهريورماه در این شهرستان برگزار شد.

كبری قلی‌پور، مسئول هيئت قرآنی فاطمة‌الزهرا(س) سراوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: آزمون پايانی دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن كريم پنجشنبه، 21 شهريورماه در این شهرستان برگزار شد.
مسئول هيئت قرآنی فاطمة‌الزهرا(س) سراوان اظهار كرد: اين دوره ويژه بانوان بزرگسال بوده كه از نيمه تيرماه آغاز شد و بالغ بر 20 قرآن‌آموز در آن شركت كردند.
قلی‌پور تصريح كرد: اين دوره به مدت 2 ماه به طول انجاميد و به آن دسته از قرآن‌آموزانی كه در اين آزمون نمره قبولی را كسب كنند، گواهينامه اعطا می‌شود.
captcha