کد خبر: 2589494
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۶

تئاتر «آشنای غريب» در يزد به روی صحنه رفت

تئاتر «آشنای غريب» به مناسبت دهه كرامت توسط واحد فرهنگی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) يزد به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) در يزد، واحد فرهنگی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) يزد به مناسبت دهه كرامت تئاتری با موضوع مهدويت و ولايت را در روزهای 21، 22 و 23 شهريورماه به روی صحنه برد.
يادآور می‌شود، اين تئاتر به كارگردانی نوربالا و با بازی دانش‌آموزان دختر «طرح تا انتها حضور» در سالن شهيد عليزاده دانشگاه پيراپزشكی به روی صحنه رفت.
captcha