به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) در يزد، واحد فرهنگی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) يزد به مناسبت دهه كرامت تئاتری با موضوع مهدويت و ولايت را در روزهای 21، 22 و 23 شهريورماه به روی صحنه برد.
يادآور میشود، اين تئاتر به كارگردانی نوربالا و با بازی دانشآموزان دختر «طرح تا انتها حضور» در سالن شهيد عليزاده دانشگاه پيراپزشكی به روی صحنه رفت.