کد خبر: 2592916
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷

اولين يادواره 605 شهيد مشگين‌شهر برگزار شد

گروه اجتماعی: اولين يادواره 605 شهيد شهرستان مشگين‌شهر شنبه، 30 شهريورماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در مصلی امام خمينی(ره) اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه اردبيل، مراسم گراميداشت ياد و خاطره 605 شهيد والامقام شهرستان مشگين‌شهر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين حسن عاملی، نماينده ولی فقيه و امام جمعه اردبيل، امام جمعه شهرستان مشگين‌شهر، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار مشگين‌شهر، مدير‌كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، مدير‌كل سازمان تبليغات استان اردبيل و جمعی از مسئولان شهرستانی، استانی و مردم شهرستان مشگين‌شهر شنبه، 30 شهريورماه برگزار شد.
در اين مراسم حميد عباداللهی، فرماندار مشگين‌شهر با بيان اينكه با تشكيل كميته‌های چهارگانه و دبيرخانه يادواره از ماه‌ها قبل به دنبال ايجاد بستری مناسب برای برگزاری هرچه باشكوه‌تر اين يادواره بوديم ادامه داد: هدف ما از برگزاری اين مراسم زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا بود كه بنا به فرموده مقام معظم رهبری امروزه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا كمتر از خود شهادت نيست.
وی ادامه داد: ترويج و اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت، در جامعه و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و نوجوانان امروزی، معرفی و شناساندن شهدا و راه شهدا به نسل امرو و ارائه الگو‌های عملی از سيره و خط‌مشی شهدا، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از ديگر اهداف اين يادواره بود.
فرماندار مشگين‌شهر در اين مراسم افزود: ما امروز هر دستاوردی را صاحب شديم به‌واسطه دلاورمردی‌های فرزندان برومند اين سرزمين بوده است.
captcha