کد خبر: 2594032
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۲

جديد‌ترين تلاوت مهدی عادلی اجرا شد

جديد‌ترين تلاوت مهدی عادلی، قاری بين‌المللی كشورمان روز دوشنبه، اول مهرماه در برنامه «والشمس» راديو قرآن تقديم تمامی دانش‌آموزان و معلمان شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، در اولين برنامه صبح‌گاهی «والشمس» كه از ساعت 6:30 از شبكه راديويی قرآن برروی آنتن رفت، مهدی عادلی، قاری بين‌المللی قرآن كريم تلاوت آيات ابتدايی سوره مباركه شمس را به عنوان تبرك آغاز سال تحصيلی به شنوندگان راديو قرآن به ويژه جامعه بزرگ فرهنگيان تقديم كرد.
برنامه «والشمس» كاری از گروه اطلاع‌رسانی و امور مجازی شبكه راديويی قرآن است كه به سردبيری و تهيه‌كنندگی محبوبه كلانتر و گويندگی مهدی صفری و مهدی بهمنی ساعت 6:30 هر روز جز پنجشنبه و جمعه بر روی موج اف ام رديف 100مگاهرتز از راديو قرآن پخش می‌شود.
captcha