طيبه نصيری، مديرمسئول مؤسسه مجتمع قرآنآموزان حافظان نور يزد در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: دورههای آموزش قرآن در از اول مهرماه همزمان با افتتاح سومين شعبه مجتمع قرآنآموزان حافظان نور زارچ يزد آغاز شده است و تا اسفندماه سال جاری ادامه میيابد.
وی در ادامه افزود: از كلاسهای اين شعبه میتوان به آموزش قرآن ويژه خردسالان اشاره كرد كه با حضور 20 نفر از ثبت نام شدگان دو جلسه در هفته بهمدت 90 دقيقه برگزار میشود.
نصيری تصريح كرد: از ديگر كلاسهای اين مركز قرآنی میتوان به حفظ جزء 29 قرآن اشاره كرد كه با حضور 27 نفر از نوجوانان با حضور مربيانی همچون فاطمه اقبال نسب و عذرا چاكری در حال برگزاری است.
مديرمسئول مؤسسه مجتمع قرآنآموزان حافظان نور يزد در پايان خاطرنشان كرد: ثبت نام دورههای آموزشی اين مركز قرآنی در طول سال انجام میشود و زمانی كه تعداد متقاضيان به حد نصاب لازم برسد دورهها آغاز میشود.