اعلام فراخوان مسابقه تفسير قرآن كريم در دزفول
کد خبر: 2604321
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲

اعلام فراخوان مسابقه تفسير قرآن كريم در دزفول

مسئول كميته فرهنگی كانون جلسات قرآن دزفول اظهار كرد: در راستای ترويج و گسترش فرهنگ قرآنی و آشنايی بيشتر عموم مردم و همشهريان محترم با مفاهيم و علوم قرآن كريم مسابقه تفسير قرآن كريم در اين شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، علی‌محمد خيرعلی عندلی، مسئول كميته فرهنگی كانون جلسات قرآن دزفول اظهار كرد: كانون جلسات قرآن دزفول به همراه جلسات قرآن مسجد سيدالشهدا(ع) فرهنگ‌شهر، در راستای ترويج و گسترش فرهنگ قرآنی و آشنايی بيشتر عموم مردم و همشهريان محترم با مفاهيم و علوم قرآن كريم، مسابقه‌ بزرگ تفسير قرآن در دو مرحله‌ سطح مقدماتی به صورت غير‌حضوری و سطح پيشرفته به صورت حضوری برگزار می‌كند.
وی ادامه داد: مرحله‌ غيرحضوری كه بين عموم همشهريان اعم از بانوان و آقايان در رده‌های سنی مختلف به صورت عمومی و همچنين مقطع دانش‌آموزی در بين مدارس سطح شهرستان برگزار می‌شود كه جهت سهولت دسترسی به منبع و شركت در مسابقه، علاوه‌ بر معرفی كتاب، مطالب مسابقه در يك نشريه تهيه و چاپ شده است و به صورت عمومی با تيراژ بالا چاپ و توزيع شده است.
عندلی افزود: مطالب تفسير مربوط به آيات ۴۱ تا ۷۷ سوره‌ مباركه‌ فرقان (آيات عبادالرحمن) از تفسير نور حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتی انتخاب شده كه شركت‌كنندگان محترم می‌توانند نهايتاً تا پايان مهرماه به دو صورت پاسخ‌های صحيح را برای ما ارسال كنند.
وی در مورد نحوه تحويل پاسخنامه‌ها، گفت: ارسال جواب‌های صحيح به صورت يك عدد 18 رقمی به شماره ۳۰۰۰۹۹۰۰۶۶۰۶۸۰، پر كردن فرم پاسخنامه و تحويل آن به محل مسجد سيدالشهدا(ع) فرهنگ‌شهر (فرهنگ ۱۸ شرقی) و يا دفتر كانون جلسات قرآن (جنب پل جديد) از روش‌هايی است كه می‌شود از آنها استفاده كرد.
اين مقام مسئول يادآور شد: در طی مراسمی با حضور مسئولان شهری به بيش از ۱۱۴ نفر از نفرات برگزيده جوايز بسيار ارزنده و نفيسی شامل كارت هديه بانكی و ده‌ها جايزه غيرنقدی اعطا می‌شود.
وی در پايان بيان كرد: به مؤسسه قرآنی نجم‌الثاقب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، سازمان تبليغات اسلامی، كانون فرهنگی و هنری عاشورا، اداره آموزش و پرورش دزفول، قرارگاه فرهنگی عماريون و تمامی عزيزانی كه ما را در خدمت به قرآن ياری می‌‌رسانند تشكر و سپاس می‌فرستيم. شماره ۰۹۱۶۵۳۶۶۳۹۰ نيز پاسخگوی پرسش‌های علاقه‌مندان است.
captcha