تولید نرم‌افزارهای اسلامی بر عظمت تشیع و روحانیت می‌افزاید
کد خبر: 2607012
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

تولید نرم‌افزارهای اسلامی بر عظمت تشیع و روحانیت می‌افزاید

گروه سياسی: مرجع تقليد شيعيان جهان تولید نرم‌افزارهای اسلامی را راهی برای افزایش عظمت اسلام، تشیع و روحانیت ذکر کرد و گفت: تولید نرم‌افزار درايةالثقلين خدمت بزرگی به اهل ‌بيت(ع) بوده است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، آيت‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی گلپايگانی، مرجع تقليد شيعيان جهان سه‌شنبه، 30 مهرماه در مراسم رونمايی از نرم‌افزار و پایگاه اینترنتی درايةالثقلين در دفتر قم مجمع جهانی اهل‌ بيت(ع) گفت: تولید این نرم‌افزار خدمت بزرگی به اهل ‌بيت(ع) بوده است و هر چه گمان می‌كنم زبانم برای تشكر قاصر است؛ چرا که تولید نرم‌افزارهای اسلامی بر عظمت اسلام، تشیع و روحانیت می‌افزاید.
وی ابراز كرد: اميدواريم مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) با توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) بتواند كارهای بزرگ خود را انجام دهد و بايد این کارها ادامه يابد.
استاد حوزه علمیه بیان کرد: گاهی تعبير حدیث ثقلین را می‌كنیم و باید در نظر داشته باشیم که كلمات علما و روايت‌ها متعدد است و در یک روز و يك منشأ نبوده بلکه به طرق متواتر رسیده است.
مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: تولید نرم‌افزار درایةالثقلین خدمت بزرگی است که باید ادامه یابد تا روز به روز به عظمت اسلام، روحانيت و عظمت شيعه به‌واسطه اين خدماتی كه انجام می‌شود افزوده شود.
captcha