اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن استان تهران
کد خبر: 2612577
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن استان تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی برگزیدگان سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در گروه بانوان و آقایان و در بخش‌های شکوفه‌ها و بزرگسالان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران که از یکشنبه، دوم آذر در دو گروه بانوان و آقایان و در بخش‌های شکوفه‌ها(زیر 16 سال) و بزرگسالان در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) آغاز شد، امروز، هفتم آذرماه به پایان رسید و برگزیدگان خود را شناخت.
برگزیدگان بخش آقایان:
رشته قرائت بزرگسالان، علی خشنود رتبه اول، سعید پرویزی رتبه دوم و محمدحسن موحدی، رتبه سوم را به دست آوردند.
در رشته حفظ کل بزرگسالان، مصطفی لشکری رتبه اول، محمدرسول تکبیری رتبه دوم و علیرضا فیضی رتبه سوم را به دست آوردند.
در رشته حفظ 10 جزء بزرگسالان نیز محمد خورشیدی رتبه اول، حسین صباغیان رتبه دوم و احمد برزگر رتبه سوم و در رشته حفظ 20 جزء بزرگسالان نیز مهدی میرزایی رتبه اول، محمدجواد لفانی رتبه دوم و محمد خلج رتبه سوم را به دست آوردند.
در رشته ترتیل بزرگسالان نیز مجتبی قدبیگی، محمدتقی نوران و محمدرضا عباسیان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و در رشته تواشیح بزرگسالان، گروه «شمس» رتبه اول، گروه «نور» رتبه دوم و گروه «نورالساجدین» رتبه سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ 10 جزء شکوفه‌ها، امیرحسین علی‌زاده رتبه اول، سینا آقایی رتبه دوم و هومان محمدی رتبه سوم و در رشته حفظ 20 جزء شکوفه‌ها، علیرضا زرنوشه رتبه اول، علی ناجی‌محله رتبه دوم و مهدی نوروزی رتبه سوم را دریافت کردند.
در رشته ترتیل شکوفه‌ها نیز محمدحسین بهزادفر رتبه اول، محمدمهدی بیگی رتبه دوم و حسین رحیمی رتبه سوم و در رشته قرائت شکوفه‌ها نیز امیرعلی یادگاری رتبه اول، امیرحسین حیدری رتبه دوم و محمدرضا زاهدی رتبه سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ کل شکوفه‌ها نیز رتبه اول به علی فیضی، رتبه دوم به علی اسدی و رتبه سوم به میرحامد عزیزنژاد رسید.

در رشته ابتهال بزرگسال به ترتیب حبیب صداقت، محمد برخورداری و حسن اشرفی و در رشته اذان بزرگسال به ترتیب محمد کاظمی، حمید شیخ‌زاده و رجبعلی عنابستانی به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند. در رشته اذان شکوفه‌ها حسین طاهری، محمدسعید ایاسه و امیرحسین حیدری برتر شناخته شدند.
برگزیدگان بخش بانوان:
در رشته حفظ 10 جزء شکوفه‌ها، حسنی خزائی رتبه اول، زهرا همتی رتبه دوم و سارا فردوسی رتبه سوم را به دست آورده و در حفظ 20 جزء نیز زهرا انصاری رتبه اول، فاطمه معراجی رتبه دوم و فاطمه صدرجهانی رتبه سوم را به دست آوردند.
در حفظ کل قرآن کریم مقطع شکوفه‌ها نیز به ترتیب، حنانه خلفی، آتنا علی‌نقی و فاطمه نیکویی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در رشته ترتیل شکوفه‌ها نیز شیرین زهره‌وند رتبه اول و هلیا محمدقاسمی رتبه دوم را به دست آوردند.
در رشته تواشیح بزرگسالان در بخش بانوان نیز گروه «طه» رتبه اول و گروه «الزهرا(س)» رتبه دوم و در رشته حفظ 10 جزء بزرگسالان نیز به ترتیب انعام بخرد، طیبه مهدیان و طاهره ذاکری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ 20 جزء بزرگسالان نیز زینب میرزایی رتبه اول، سمانه خطیب‌شهیدی رتبه دوم و حنان عیسی رتبه سوم و در رشته حفظ کل قرآن کریم بزرگسالان نیز طاهره نائبی‌موحد، ریحانه رحمانی و مریم تقی‌زاده رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در رشته ترتیل بزرگسالان نیز سعدا عزیزی رتبه اول، مریم حیدری رتبه دوم و مریم محمدی‌کشوری رتبه سوم و در رشته قرائت بزرگسالان نیز سمانه کوچکی رتبه اول، زینب عبدی رتبه دوم و مریم سهرابی رتبه سوم را کسب کردند.

captcha