حضور نماینده خوزستان در مسابقات قرآن نزاجا
کد خبر: 2612660
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

حضور نماینده خوزستان در مسابقات قرآن نزاجا

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده استان خوزستان در سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور خواهد یافت.

مصطفی قربان‌پور، مسئول دارالقرآن پدافند جنوب‌غرب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سرگرد مجتبی محمدی‌رفتار در رشته قرائت ترتیل را نماینده حاضر در سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش معرفی کرد.

وی با بیان اینکه 7 شرکت‌کننده در این مسابقات از استان خوزستان حضور داشتند،‌ افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، مفاهیم(سطوح 1 و 2)، حفظ (3، 5، 10، 15، 20 جزء و کل) برگزار شد.

قربان‌پور گفت: مرحله منطقه‌ای سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش با شرکت یگان‌های 5 استان (اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان) به میزبانی مرکز آموزش 05 در روزهای 19، 20 و 21 آبان برگزار شد.

یادآور می‌شود، افتتاحیه مرحله سراسری سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش، صبح امروز هشتم آذر به میزبانی تیپ 158 شاهرود و با حضور مسئولان و فرماندهان لشکری آغاز شد.

وی با اشاره به برپایی مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در پنج منطقه و با حضور هزار و 200 نفر از برگزیدگان یگان‌های مستقر در سراسر کشور، ادامه داد: 250 نفر از برترین‌ها و برگزیدگان مرحله منطقه‌ای به مرحله نهایی مسابقات قرآن نزاجا راه یافتند که از عصر امروز، متسابقان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ سه، پنج، 10، 15، 20، حفظ کل، مفاهیم سطح 1(ویژه کارکنان تا مقطع دیپلم) و مفاهیم سطح 2 (ویژه کارکنان فوق دیپلم به بالا) با هم به رقابت می‌پردازند.

captcha