امام جمعه نجف حمله به منزل آیت‌الله عیسی قاسم را محکوم کرد
کد خبر: 2612662
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵

امام جمعه نجف حمله به منزل آیت‌الله عیسی قاسم را محکوم کرد

گروه بین‌الملل: سیدصدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف، در خطبه‌های نماز جمعه دیروز، ۷ آذرماه، حمله اخیر دژخیمان آل‌خلیفه به منزل آیت‌الله عیسی قاسم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری «کل العراق»، سیدصدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف در خطبه‌های نماز جمعه دیروز که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، حمله دژخیمان آل‌خلیفه به منزل رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.
وی افزود: حمله به منزل آیت‌الله عیسی قاسم در حالی از سوی نظام بحرین رخ داد که وی هیچ گونه اقدام نادرستی انجام نداده و تنها نظر خود را درباره انتخابات و حقوق مشروع مردم بیان می‌کند.
سید صدرالدین قبانچی تأکید کرد: تعرض به علما اقدامی محکوم در سراسر جهان است. دولت بحرین باید سیاست خود را تغییر داده و از مردم و علما به دلیل این تعرض عذرخواهی کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که استان دیاله در آستانه پاکسازی کامل قرار گرفته است، گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به مجاهدان داشته باشد و نیازهای آنان را برآورده سازد.
امام جمعه نجف اشرف تأکید کرد: مسئولان عراقی همچنین باید به خانواده‌های شهدا و مجروحان سر بزنند تا از مجاهدت‌های فرزندانشان تقدیر کرده باشند.

captcha